Шляхи формування підприємливості та ініціативності школярів
Завдання шкільної освіти визначалися набором знань, умінь і навичок, якими має опанувати випускник. На сьогодні такий підхід виявляється недостатнім, суспільству потрібні випускники, готові долучитися до подальшої діяльності, здатні практично розв’язувати життєві та професійні проблеми, що постають перед ними. Рівень освіченості, особливо за сучасних умов, не визначається обсягом знань. Сучасному випускнику школи потрібні ґрунтовні знання, які дозволяють йому успішно інтегруватися в суспільство і адаптуватися в ньому в умовах нового технологічного устрою.
У переліку ключових компетентностей випускника нової української школи окреме місце посідає підприємливість, адже виховання підприємливої молоді – не лише засада економічного розвитку, а й умова виживання України як держави. Потребу розвитку підприємництва в дітей та юнацтва закладено в основному стратегічному документі «Європа 2020», що базується на трьох китах: «Співдружність інновацій», «Мобільна молодь» і «Програма нових здатностей та працевлаштування». Ці стратегічні документи стали поштовхом до реалізації конкретних кроків у галузі підприємницької освіти.
|