У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок із зарубіжної літератури 7 клас |
Урок із зарубіжної літератури 5 клас |
Урок із зарубіжної літератури 9 клас |
Урок із зарубіжної літератури 6 клас |
Урок із зарубіжної літератури 8 клас |
Тема: Своєрідність світобачення та його художнє втілення в оповіданні Ф. Кафки "Перевтілення". Грегор Замза і його родина. Особливості стилю письменника.
Мета: допомогти учням усвідомити зміст, ідейно-художні особливості оповідання Ф. Кафки та його стилю; розвивати навички роботи з текстом, удосконалювати вміння учнів формулювати та обґрунтовувати своє ставлення до прочитаного; сприяти вихованню найкращих моральних якостей.
Обладнання: портрет письменника, його власні малюнки, видання твору.
(Ф. Кафка категорично заборонив робити ілюстрації до твору.)
Тип уроку: урок з використанням методики критичного мислення |
Тема уроку: Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»)
Мета: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового аналізу поезії; сприяти усвідомленню понять «тема» та «ідея» твору, «епітет», «метафора»; формувати естетичні смаки і творчі здібності; виховувати вдумливого читача.
Обладнання: портрет Джона Кітса, записи на дошці, картки для індивідуальної роботи, паперові сніжинки, сонечка, листочки, ілюстрації із зображенням різних пір року, «Вальс №6» Ф. Шопена.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань учнів. |
Тема: Поема Гомера „Одіссея”. Пригодницький , науковий і побутовий елементи поеми
Мета: сформувати загальне уявлення про поему Гомера „Одіссея”; навчити знаходити в тексті поеми пригодницькі ,наукові та побутові елементи , наводити приклади засудження Гомером беззаконня , несправедливої сили (циклоп Поліфем) та самовпевненості й пихи людини (конфлікт Одіссея з Посейдоном ); розвивати навички роботи з текстом , виразного читання , словникової роботи ; виховувати уважного , вдумливого читача
Обладнання : портрет Гомера , тексти поеми „Одіссея” у перекладі Б. Тена , схема , уривок із кінофільму „Одіссея”(США) |
Тема. Іван Андрійович Крилов. Байки « Квартет», « Вовк і Ягня». Моральні проблеми у байках І.А.Крилова. Яскравість алегоричних образів
Мета: закріпити знання учнів про байку, її складові; познайомити із особистістю і творчістю І.А.Крилова, вказати на моральні проблеми, які байкар піднімає у своїх творах, звернути увагу на особливу яскравість образів тварин у байках; формувати навички аналізу творів; розвивати логічне мислення, навички виразного читання, уміння висловлювати власні думки, аргументувати їх; розвивати уміння працювати у парах; виховувати любов до читання, критичне ставлення до людських вад, прагнення до самовиховання.
Обладнання: портрет письменника, мультимедійний проектор, ілюстрації до байок, тексти байок, епіграф, аудіо записи байок мовою оригіналу, фрагмент мультфільму «Квартет», словничок, роздатковий матеріал, фрагмент увертюри «Коріолан» Л.Бетховена.
Тип уроку: комбінований |
Тема. Утвердження любові до всього живого в оповіданні Ернеста Сетона –Томпсона «Лобо – володар Курумпо»
Мета: відкрити учням світ творчості канадського письменника, натураліста і художника Е. Сетона-Томпсона, звернути увагу на зображення світу природи в оповіданні «Лобо», формувати навички аналізу літературного твору, вміння оперувати текстом для висловлювання власних думок та оцінок; розвивати усне монологічне мовлення; виховувати любов до природи, вчити берегти її.
Обладнання: підручники, портрет Е.Сетона-Томпсона, ілюстрації до оповідання «Лобо», уривок із симфонічної казки С. Прокоф’єва “Петя і Вовк», тестові завдання.
Тип уроку: комбінований |
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Друзі сайту |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|