Тема. Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот». Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи
Мета:
- навчальна: допомогти учням краще зрозуміти зміст твору, його протилежні образи, що втілюють високу мрію та буденність, прагматизм, зробити висновки про причини їх вчинків; розширити знання про «вічні образи»;
- розвивальна: удосконалювати навички учнів із виразного читання, коментування художнього тексту, характеристики героїв та явищ людського життя;
- виховна: прищеплювати учням кращі людські якості, гуманізм, почуття справедливості, прагнення зробити світ кращим.
Тип уроку: комбінований урок
Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до роману, тексти I частини роману «Дон Кіхот», фрагмент кінофільму «Дон Кіхот» (реж. Г. Козинцев, 1957р.), фрагмент проекту «Книги ювіляри» (www.youtube.com/watch?v=69UjU1Knvn0), роздатковий матеріал, стікери, малюнок вітряка, магніти, мультимедійна презентація
«…у полі , між козацькими могилами,
Мій Дон Кіхот шукає вітряка»
Ліна Костенко «Балада моїх ночей»
|