Результативність роботи методичного об’єднання класних керівників над проблемою школи
Одним із найактуальніших завдань сучасної освіти і виховання в Україні є створення умов для формування компетентної особистості.
Під час навчання у загальноосвітній школі в учня має бути сформований певний рівень готовності до дорослого життя, певна сукупність характеристик, так би мовити, життєва компетентність, що має забезпечити молодій людині здатність орієнтуватись у сучасному суспільстві, швидко реагувати на запити часу, ефективно та успішно самореалізуватись за шкільними дверима.
Прагнення до змін, зняття певних обмежень на інноваційну діяльність сприяло зародженню широкого руху в інноваційній діяльності класних керівників, які здійснюють постійний пошук і впровадження нових максимально ефективних технологій виховання, результатом яких є сприяння формуванню адаптованої до змінних умов, активної, творчої, компетентної особистості, яка вміє аналізувати, долати будь-які труднощі, бо вона ще в юному віці з допомогою вчителя створила себе, навчилася володіти собою. А об’єктивною необхідністю впровадження інновацій стає педагог-новатор інноваційного спрямування, узагальнення найкращих педагогічних ідей й досвіду творчих класних керівників, які здатні до організації своєї професійної діяльності на інноваційному рівні, хочуть відкрити дітям можливості творчого розвитку, готові до пошуку, ініціативні, активні, креативні, компетентні, враховують індивідуальні, вікові та психофізіологічні особливості учнів.
Шкільне методичне об’єднання класних керівників, працюючи впродовж п’яти років над проблемою школи «Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій» через проблему м/о «Виховання компетентної особистості учня на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей засобами інноваційних технологій», на практиці ефективно використовувало різноманітні форми і методи освітньо-виховного середовища, інноваційні виховні технології.
|